Les twee

Ik ben braafjes met mijn foto’s in de hand (allé, op schijf) naar Wachtebeke gereden, en na een beetje uitleg zou het nu toch moeten lukken. Probleem is dat ik er hier (nu in de les) niet vlot kan aan werken wegens zware bestanden en andere software gewoon. Het duurt een eeuwigheid alvorens er een foto geladen is, en als je dan nog moet resizen via online tools die je absoluut niet in de vingers hebt is dat niet echt om “zen” van te blijven. Bon, je hebt ze nog tegoed dus.

Ondertussen is mijn vragenlijstje afgewerkt, en zie ik door het bos de bomen weer. Een filmke invoegen, dat kan ik. Een filmke dat leerlingen en leerkrachten samen in mekaar boksten. Wel, laat mij nu ne keer ongelooflijk trots zijn op de oudste zoon, en ook wel op de witte motohelm (ja! de mijne! 😀 )

Een gedachte over “Les twee

Geef een reactie

