C’est la vie

Ik hou niet van afwassen. Echt niet.
Gelukkig is er een afwasmachine hier ten huize.

Ik hou niet van afwasmachines die E24 zeggen.
Gelukkig is er vriend Google, die mij leert dat er iets mis is met het afvoersysteem.

Ik hou er niet van dat E24 toch niet helemaal schijnt te zijn wat het zou moeten zijn.
Gelukkig is er de vakman.

Jammer dat de vakman zijn telefonische hulp niet afdoende blijkt.
Gelukkig wil hij langskomen.

Ik hou er niet van dat dat pas maandag kan. En dat hij dan nog durft beweren dat afwassen een sociaal gebeuren is. Wie is hier thuis? Wie?

Ik hou niet van afwassen. Nog steeds niet.

4 gedachten over “C’est la vie

  1. muggenbeet

    ik doe dat eigenlijk wel graag. Maar krijg er nauwelijks de kans toe omdat mijn wederhelft alles in het masjien steekt. Het is inderdaad een sociaal gebeuren: eentje wast af en de andere droogt af.

  2. Fries

    Na een heerlijke Vaderdagse barbecue ten huize van tante A. (euh tante H.) hielpen we wat graag om den afwas te doen. Afwassen is en blijft toch een sociaal gebeuren hé!? 😉

Geef een reactie

