Fattoush uit eigen tuin

Ooit las ik het recept hier, wat later kreeg ik het boek, en vanaf de eerste keer was het een hit hier ten huize. Althans, voor oudste zoon en ik. De rest zijn watjes, en die lusten òf geen verse koriander, òf geen rauwe ajuin, òf geen quinoa…enfin, altijd gezeur aan tafel dan.

Strak plan: we maakten het toen we maar met ons tweetjes thuis waren, met allemaal ingrediënten uit eigen tuin (behalve koriander, die kwam uit een potje van de supermarkt, dat lukt hier niet goed in de tuin).
Ondertussen heb ik al ervaring genoeg met dit recept en reken ik de opgegeven aantallen  groenten per persoon, ipv voor vier personen. Olijfolie en kruiden niet, da’s een beetje naar smaak, en deze keer waren 5 pittabroodjes voor 2 genoeg.

fattoush

Mannekes, lekker!

3 gedachten over “Fattoush uit eigen tuin

Geef een reactie

