Voor de bloemenliefhebbers

Elk jaar zijn er zowel in Oost- als West-Vlaanderen acties waarbij gratis bloemenzaad wordt uitgedeeld. Uiteraard vraag ik dat ook elk jaar aan. Vorig jaar was er hier lokaal zelfs een foto-wedstrijd aan verbonden, waarbij een serieuze cadeaubon bij de lokale plantekweker de prijs was. Jammer dat de gemeente alleen op hun website een deadline vermeld had, en niet op het briefje dat bij de zaden zat. Ik kijk namelijk niet dikwijls op die gemeentelijke website… Spijtig, mijn foto’s waren dus te laat, anders had ik (volgens bekenden binnen de gemeente) zeker kans gehad. Dju toch.

Niet getreurd, dit jaar beter. Vanaf 15 maart kan je hier bijvriendelijke bloemen bestellen. En toen ik daarna op deze site ging kijken maakte mijn hart een klein vreugdedansje. Geen bloemzaden, niks over een fotowedstrijd, maar vaste planten. Bollekes! Kro-kus-jes!! Die stonden sowieso op mijn herfst-aankoop-lijstje. Mijn dag kan niet kapot!

11 gedachten over “Voor de bloemenliefhebbers

    1. Heidi Berichtauteur

      De actie van West-Vlaanderen is blijkbaar voor alle belgen, als inwoner van Oost-Vlaanderen krijg ik al enkele jaren netjes mijn envelopje 🙂

      1. Eilish

        En hoe vraag je die dan aan ? Ik zie het niet meteen staan.
        Misschien moet ik eens profiteren van de situatie en mijn Westvlaams lief in zijn provincie doen bestellen en ik dan in mijn eigen provincie.

  1. Bart

    Bedankt Heidi voor het geheugensteuntje, en bedankt west-vlaanderen, mijn setje zaad is besteld. Ik zal 1 zakje gebruiken om wat kleur in de tuin van ’t werk te brengen. 😉

Geef een reactie

