Winterdipje

Nu ja, winter… eerder een grijs-en-nat-en-bah dipje. De feestdagen zijn gepasseerd, het leven gaat door. Oef. Versta mij niet verkeerd, ’t was best gezellig, ’t was best lekker, er waren fijne mensen, een mooie kerstboom, leuke cadeautjes. En toch. Die twee laatste weken van ’t jaar mogen volgend jaar geschrapt worden. Ik kan niet zeggen waarom, maar die staart van ’t jaar is er teveel aan. Elke keer een beetje meer teveel.

Dit jaar ging dat zelfs nog even door tijdens de eerste week, maar kijk, ze is voorbij. Ik weet zeker dat het vanaf nu alleen maar beter wordt. Ergens ruik ik de lente. Nog ver weg, ja, maar ze komt!
Ik wens jullie allemaal een gelukkig 2015, met veel van wat je zelf graag wil, en weinig dipjes šŸ˜‰

 

 

12 gedachten over “Winterdipje

  1. Menck

    De laatste twee weken van het jaar zijn immer nogal geforceerd en geconditioneerd. Daardoor gaan ze vaak aanvoelen als ‘En nu moet ik…’. Misschien dat je ze wel daardoor geschrapt wil zien. En met jou nog tal van anderen, vermoed ik.

  2. Karolien

    Troost je hier is het ook van dat… en ik verjaar dan ook nog eens in die periode…. Als het nu nog stopt met waaien zullen we ons ook wat meer ontspannen voelen šŸ˜‰ Gelukkig nieuwjaar en er volgt nog post! šŸ™‚

Geef een reactie

