Plant van de week: schrijfster dezes

Verblijft bij voorkeur in een knusse omgeving, zetel of bed dus. Heeft niet veel licht nodig, en niet veel voeding. Water en om de 6u een wit pilletje volstaan. Prikkelarme omgeving gewenst, alleen een hopeloze serie om te “binge-watchen” mag. Niet van hoog niveau, wel met hoog ik-help-je-de-koorts-vergeten-gehalte. Deze plant is niet lastig, niet moeilijk, houdt van een beetje spontane aandacht af en toe. En een tasje verse soep, dat ook.

Wordt vervolgd in betere tijden.

20 gedachten over “Plant van de week: schrijfster dezes

  1. Eilish

    Ook al is het een makkelijk plantje, ik zou het toch niet in huis halen hoor !
    En toch is het ongevraagd ook gekomen, de kroost heeft collectief de koortsdagen aaneengerijgd, ik ben voorlopig gespaard gebleven. Al probeer ik nu toch wel erg goed die vervelende kriebel in mijn keel weg te slikken.

Geef een reactie

