Ik ging eens naar “Dunaldi” en bracht mee…

…een speelgoedje voor mijzelf, van 4,99 euro. En klikt hier, voor ge rare gedachten krijgt! Ik heb mij daar een hele dag in stilte mee beziggehouden. Een moederhand is soms even rap gevuld als die van een kind πŸ˜€

13 gedachten over “Ik ging eens naar “Dunaldi” en bracht mee…

  1. Eilish

    In een vlaag van properheidswaanzin heb ik me dat een paar jaar geleden ook gekocht om mijn perken mooi af te lijnen. Nooit geen spijt van gehad, ondertussen is het instrument al gezegend met een nieuwe steel ook, ik was nl eens te uitbundig aan de slag geweest.
    Sommige speeltjes zijn nu eenmaal echt leuk πŸ™‚

    1. Heidi Berichtauteur

      Ik sta echt te kijken van het gebruiksgemak van dat ding. Niet dat mijn perkjes “gelekt” moeten liggen, maar de invasie van kweekgras en kruipende boterbloem is nu weer eventjes gecontroleerd.

  2. TheHappyFive

    Ik heb ook op het punt gestaan om zo’n ding te kopen, maar hou het voorlopig bij mijn spade.
    Mezelf kennende laat ik die graskanten toch weer op hun beloop en ga ik met dit ding gewoon pizza’s snijden. Dat lukt met een spade net niet πŸ˜‰

Geef een reactie

