Snoeistress

Ik ga zo dadelijk naar buiten met snoeischaar, en stevige handschoenen. Vorig jaar deed Hugo voor hoe rozen onderhouden moeten worden, dit jaar is ’t aan mij….Oeh, spannend! Ik mailde voor de zekerheid nog even, of het nu al mag: ja.
Ik hoop dat “mijn” rozen er even duidelijk bij staan als de planten die op youtubefilmpjes en internettutorials prijken, dan kan dat niet heel erg misgaan toch? 3 à 5 hoofdtakken behouden, snoeien op een naar buiten gericht oog, ongeveer 1cm boven dat oog, scherpe snoeischaar, schuin afknippen zodat (regen)water kan aflopen.
Smarty, Felicia, here I come!

9 gedachten over “Snoeistress

    1. Heidi Berichtauteur

      Volgens de “experts” die in het aangrenzende buurtwegje wandelden heb ik mijn best gedaan. Ik knipte, en zij gaven commentaar. Heerlijk, zo’n klein boerengat.

      1. Eilish

        Zo herkenbaar ! Ik heb hier ook zo een buurtwegje voor mijn deur lopen. Er lopen zoveel experts rond dat een mens moeite heeft om kiezen welke nu de beste is 🙂

Geef een reactie

