Vakantieweekje in de Ardèche.

Ik ging hier iedereen eens efkes doen verwateren met een reportageke over onze Ardèche-reis. Compleet met foto-verslagje en zo.

Stel het u voor: zomer, bloemen, vlinders, krekels, hagedisjes, Ricard, barbecue, fijn gezelschap, schilderachtige dorpjes, haarspeldbochten en machtig mooie cols, een bergwandeling met 7 extra (mooie) kilometers wegens barslechte wandelkaart en verdwenen wegwijzers, riviertjes, en vanop ons terras een fantastisch uitzicht. En ook zon, zon en zon, en een zwembad.

Blijf het u vooral nog efkes voorstellen want -AAAAAAAAAARGH!- mijn fototoestel is spoorloos. In ’t beste geval ligt het nog op de vensterbank of in de kast in ons vakantiehuis, over alle andere mogelijkheden wil ik nu eventjes nog niet nadenken. Slik.

Update: de camera lag op een bankje in de Ardèche, en komt dus weer terecht. OEF!

16 gedachten over “Vakantieweekje in de Ardèche.

  1. Marthy

    Ik ben benieuwd waar jij in de Ardèche je vakantie doorbracht. Wij zitten in de Midden Ardèche, niet ver van Privas in de bergen. Alles wat jij beschrijft herken ik, alleen hebben wij geen zwembad maar wel goede in het Nederlands vertaalde wandelingen voor onze gasten.

    1. Heidi Berichtauteur

      Wij logeerden in Valousset, een klein half uurtje van Largentière. Ik heb op voorhand op de kaart gekeken, om eventueel eens kennis te komen maken, maar kilometers kronkelen daar dat het een lieve lust is hé… Een zwembad was geen must, maar wel leuk meegenomen natuurlijk. Een prachtige streek, wie weet komen we ooit wel eens bij jullie logeren…

    1. Heidi Berichtauteur

      Die hoop is al gekelderd…gelukkig moet er morgen of overmorgen een tuinman in het vakantiehuis werken, en weten we dus alvast of ik “mijn” kodakske ooit nog terugzie. Als hij daar niet is, is hij foetsie forever…

    1. Heidi Berichtauteur

      Ik weet zeker dat ik het op geen enkele snelwegparking in mijn handen had, dus “stomweg vergeten” blijft voorlopig de beste optie. Ten laatste morgenavond weet ik zeker of het nog in de Ardèche ligt. Duimduimduim…

Geef een reactie

