Schoolbanken revisited – 2

Lap, amper twee weken zit ik weer op de schoolbanken en ’t is weeral van da: stresssssssss!
Een opdrachtje… Niet dat ik dat niet graag doe, dingen opzoeken en zo, maar een spreekbeurt, voor 23 mensen, die 15 ร  20 minuten moet duren? Die op 40% van het puntentotaal staat?
Ik word direct teruggesmeten in mijn humaniora-tijd, compleet met klamme handjes, veel te rode blos en stem die op de meest ongepaste momenten wegvalt.
Aaaaaaaa! Ik wil nu weglopen, en terugkomenย na 19 november.

15 gedachten over “Schoolbanken revisited – 2

  1. Menck

    Goh, jong, liever jij dan ik. Ik krijg al klamme handen door alleen maar dit stukje te lezen.
    Een gin-tonic of twee binnenkappen voor je begint? Wel even een muntje in je mond stoppen daarna.

    1. Heidi Berichtauteur

      Ik volg na lang twijfelen het eerste jaar herborist. Best wel interessant, en op een fijn niveau. Alleen met spreekbeurten had ik geen rekening gehouden…

Geef een reactie

