Wasda?

WordPress verandert hier zomaar instellingen, doet mijn scherm uiteenvallen in blokjes en maakt geen beveiligde verbinding meer met de server.

Lokaal probleem? Of heeft er nog iemand last van?

12 gedachten over “Wasda?

  1. tinyblogt

    Toen ik een nieuwe post maakte, zag ik ook een heleboel veranderingen, maar ik vond het precies nog wel een verbetering. Heb dan maar heel mijn blog door de interieurwinkel gehaald… πŸ˜‰

  2. Eilish

    Er zijn dingen veranderd ja, en ik krijg nu ontelbare mails van reacties op bepaalde blogs waar ik zelf niet eens op gereageerd heb. Ze zitten daar precies met een ‘beestje’ bij WP

  3. Menck

    Al mijn teksten staan ineens achterstevoren en ondersteboven. Komt dat tegen, zeg!
    Of anders eens serieus: niks vreemd te bespeuren hier.

Geef een reactie

