Het voordeel van pubers in huis

…die kopen met hun bonnen en geld van nieuwjaar een platendraaier.
Dit, plus het feit dat mijn jongens netjes van 8 tot 5 de deur uit zijn geeft mij hele dagen de tijd om mijn vinyls terug uit de kast te halen, en mij 25 jaar jonger te voelen.
Opruimen en strijken met “mijn” jeugdmuziekskes, dat gaat hier nogal vooruit!

 

26 gedachten over “Het voordeel van pubers in huis

  1. Eilish

    Ik wil geen was meer zien liggen hé vanmiddag 🙂
    Ik heb ook nog een platendraaier, en als ik een nostalgische bui heb, dan worden er platen gedraaid tijdens het poetsen. Deze morgen lukte dat niet, de student kan niet tegen lawaai. ZUCHT !

    1. Heidi Berichtauteur

      Hier is ’t nu versch ontdekte nostalgie. Maar die platendraaiers zijn toch niet meer de kwaliteit van toen hoor: die naald springt van hier naar daar.
      Ik ben expert in het “snel wegduwen van was achter een deur waar bezoek niet komt” 🙂

      1. groengenot

        Haha, dat snel wegduwen van was achter een deur waar bezoek niet komt, dat kan ik ook goed. Er zijn zoveel interessantere dingen om te doen dan was plooien en strijken he.😄

  2. tinyblogt

    We zouden beter eens een middagje platendraaien afspreken, dan brengen we onze favoriete of schaamtelijke LP’s mee en gaan we ouderwets nostalgisch doen tesamen! 🙂

      1. Eilish

        Ik kan ongetwijfeld concurreren met schaamtelijke platen. De laatste die ik ooit kocht was ‘True Blue’ van Madonna. Ja, ja, ik hoor u lachen (en ik weet nu hoe die lach klinkt ook) groot gelijk jong !

  3. Menck

    Vinyl is weer helemaal hip. Ik kan dat alleen maar toejuichen.
    Onlangs “erfde” ik de platendraaier van mijn schoonvader. Zo maken ze ze niet meer tegenwoordig.
    Namiddagje platendraaien: top!

      1. Eilish

        Mag ik ook komen, please ?
        Hoewel, zo een middag kan hier ook perfect doorgaan. Plaatenspeler en LP’s, check ! Alleen de kwaliteit van de boxen is niet je dat (om niet te zeggen slecht)

        1. Heidi Berichtauteur

          ok, dan nodigen we onszelf gewoon bij jou uit. Ik mag van zoon waarschijnlijk toch niet heel de middag met zijn muziekding spelen…

    1. Heidi Berichtauteur

      Voorlopig koos de puber uit onze platen, en hij zei zelfs dat hij blij was met onze muzieksmaak van toen. Pink Floyd, Bowie, Lou Reed, Dire straits, Billy Bragg, Joe Jackson, Count Basie…
      De “schaamtelijken” moeten nog komen…

Geef een reactie

