Koud hé?

Zelfs onder de douche! Alsof mijn ochtendhumeur nog niet genoeg is.
Ik hou niet van installateurs die niet doen wat er afgesproken is. Wij hadden voorverwarming in de zonneboiler gevraagd meneer, en dan doorstromen langs de ketel om bij te verwarmen. Niks geen heel vat van kweetniehoeveel liter heel de tijd op temperatuur houden.

Trouwens, dat lukt blijkbaar ook niet; ik kan mij niet inbeelden dat twee douchkes heel dat vat opsouperen. Maar moeder heeft koud water. En nu zeker een tot-de-middag humeur.

Wordt ongetwijfeld vervolgd.

11 gedachten over “Koud hé?

  1. Menck

    Uiteraard weet ik niet hoe groot dat vat is, maar per douchebeurt mag je toch rekenen op gemiddeld 50 à 70 liter water.
    Hopelijk kan je nog aanspraak maken op de garantie. If not, trek dan die installateur maar eens goed aan de oren.

    1. Heidi Berichtauteur

      250 liter… en ja, ik zal zijn oren weten te vinden. Blijkbaar hebben ze hier gewoon een heel ander systeem geïnstalleerd dan wat we gevraagd hebben. Zucht.

Geef een reactie

