Foutje…

Ik dacht: “Oei, look met bloeistengels. Rap een kopke kleiner maken”.
Na drie stuks besefte ik ineens dat daar Egyptische ui geplant is.

Hoe stom kunt ge zijn…
Gelukkig is er nog eentje dat zijn nakomelingskes draagt.

6 gedachten over “Foutje…

  1. Eilish

    Zo een schone bloemen, en gij snijdt dat af. Dat zou ik nu eens nooit doen zie.
    (lach mij maar uit, ik wist niet wat Egyptische ui was, ‘k ben het net gaan googlen)

  2. zem

    Dat kan iedere tuinier overkomen, als het hoofd er even niet bij is 😉
    Gelukkig is er nog eentje ontkomen!
    Hartelijke groet, Zem.

Geef een reactie

