Vrijdag de dertiende

Ik geloof daar niet in, en dacht dat mijn geboortedag (zondag de dertiende) dat altijd genoeg zou compenseren.

Tot vandaag. Jongste thuis van school, mankend: drie tenen verstuikt in de turnles.
’t Viel nogal mee, geen reden tot bijgeloof.

Beetje later op de avond telefoon van tweede, dat derde met een kap in zijn hoofd en helemaal onder ’t bloed op de info-avond van de CM zat. Monitoren in spé. Zoon drie groggy, op het moment dat zoon twee net aan zijn presentatie moest beginnen.
Enfin, ik heb nen helen avond ge-appt (ah ja, nieuwe smartphone, dat ding kan dat!) met de echtgenoot die met zoon drie op spoed zat, en met zoon twee die op een andere manier thuis moest geraken. Eenzaam in de zetel, arme ik 😉

Zoon drie heeft nu 6 nietjes in zijn hoofd, en weet dat de Martelaarslaan zijn naam niet gestolen heeft. Donker, dichtbijpasserende auto’s, voetganger zijnde en werken in uitvoer: een droomscenario voor deze dag.

Gelukkig is oudste tijdens het gamen niet van zijn bureaustoel gevallen, anders zou ik beginnen twijfelen!

Toeval zeker? Toch?

8 gedachten over “Vrijdag de dertiende

  1. annaberg

    Toeval, denk ik ook. Alhoewel … zoon vier is geboren op vrijdag de 13de, ernstig gehandicapt. Maar dat was hij op een andere geboortedatum ook geweest. Dus nee, geen bijgeloof. Het was pech. Zoals met jouw jongens.

    1. Heidi Berichtauteur

      Hij kan niet meer verroesten nu, alles is netjes dicht, en de eerste kajakpolotraining alweer achter de rug. Ik dank de engelbewaarders van mijn zonen oprecht voor zoveel alertheid, toewijding en overuren 🙂

Geef een reactie

