Ik doe ook mee! #projectblogboek

September is voorbijgevlogen, en in ’t echt was het hier veel levendiger en drukker dan op deze blog. Geen letter gepost, amper bijgelezen geraakt op andere blogs.

Daar zijn duizend-en-één excuses voor, maar daar ga ik jullie niet mee vervelen.
Laat mij u even melden dat ik graag in een zetel kruip, onder een dekentje, en tegenwoordig wel eens een goed boek boven een computerscherm verkies. Ik deed mezelf vorige dinsdag zo’n boek cadeau, en vorige woensdag was het al helemaal weggelezen. Ik hou het binnen handbereik, ’t is een geweldig leuk geschreven hebbedingetje geworden, om dikwijls nog eens in te grasduinen:

blogboek

Kelly kan dat goed, maar daar twijfelde ik eigenlijk geen seconde aan. Haar blog leest ook als een trein.
Nog een andere blogster waar ik al jaren ga lezen lanceert #projectblogboek.

15-ideeen

Alle tips voor blogposts die in het boek staan ooit eens gebruiken. Hoe cool is da? En inderdaad, wreed overmoedig in mijn geval. Honderdtwintig onderwerpen (8 lijstjes van 15 ideeën). Aan minder dan één per maand ben ik tien jaar zoet! Olé!
Wordt in de loop der jaren vervolgd 🙂

 

 

8 gedachten over “Ik doe ook mee! #projectblogboek

    1. Heidi Berichtauteur

      Ik blijf ook wel mijn ding doen, ik ga me zeker niet in bochten wringen om alle 120 ideetjes uitgewerkt te krijgen. Dat zou niet goed komen 😉

    1. Heidi Berichtauteur

      Ik vind dit niet zo’n soort boek. Eerder een kookboek: ingrediënten, die je allemaal ean gebruiken, of aanpassen naar believen. Ik kook nogal impulsief, dus dit boek wordt ook eerder iets als een vrijblijvend receptenboek.

  1. Pingback: lilith loves #projectblogboek | Tales from the Crib

Plaats een reactie